Idag började jag dagen med en härlig springtur i minusgrader innan frukosten och dagen satte igång på riktigt. 5 km i ett bra tempo visade det sig när jag kollade klockan. Uppfriskande!

Sen blev det en härlig frukost på det
Omelett med sallad, vatten, te, en delikatess hård macka med keso och gurka. Mums!!

Efter det var det bara att springa in i duschen för vi skulle åka och handla saker till kaminen. Vi har nog varit in i alla butiker i hela stan som kan tänka sig sälja sådana saker. Puh vilket jobb! Det slutade att vi fick åka tillbaka till samma ställe vi köpte kaminen för att inhandla en askhink, vedkorg, vedställ och verktyg som tång, borste och skyffel. 
..men det blev riktigt bra!

Efter en fantastisk middag så åkte jag till Jocke och fick massage. Nu känner jag mig helt bra igen och fick order om att vila, dricka mycket vatten och slappna av. 


Så nu blir det lugnt, och imorgon är det nyår! 
Vad ska ni hitta på för roligt?


1 kommentarer

Emma

31 Dec 2013 00:53

Härligt jobbat med springturen! Riktigt bra runda :)
Och vad mysigt med kamin! Det vill jag också ha när vi flyttar till hus :)

Vi har middagsbjudning hemma. Efterrätten har jag börjat laga ikväll. Så kul att planera och fixa :)
Låter som att ni kommer få ett mysigt nyår. Hoppas ni får uppleva tolvslaget nu då ;)
Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej