Denna lördag spenderar vi inte själva med våra underbara små flickor utan tillsammans med tre andra troll! J och A skulle redan sova över här då deras föräldrar ska ut på skoj ikväll men sen ville även födelsedagsbarnet hänga på så nu är vi fem barn här hemma! 
Mysigt men högljutt!

Kalaset gick bra, det bjöds på glass och kakor. Jag tog en liten skål och en kaka, sedan var det bra. Sa även nej till julmust och tog vatten istället. En klunk julmust och sedan vill man bara ha mer. Jag försöker undvika att dricka kolorier åtminstone!


Jag provade att locka håret till kalaset, mest för att öva för vill bli bättre på det. Kan eventuellt behöva en ny platt tång för att det ska bli helt bra..

Vad ska ni göra denna fina lördag? :)


3 kommentarer

Ronja

30 Nov 2013 20:11

Lockar! De var de som var annorlunda. Jättefint! :) Själv är jag värdelös på att göra lockar....

Lara&Lucy^^

30 Nov 2013 21:40

ja du har rätt, ja jag vet inte det är första gången jag kollar får nog se i slutet vad meningen är xD

Julia

01 Dec 2013 12:48

jag och mina sambo var på restaurang och sen bio :) sv; haha men det är ju så gott ;) tror man kanske kan överäta sig, men lite då och då måste man allt unna sig :) okej, men jag tror det viktigaste är att hitta den där vikten där man känner sig glad och nöjd med sig själv! det är det viktigaste :)

Kommentera

Publiceras ej