Ja även om jag tycker om mitt jobb så är det ändå bättre (såklart) att få vara ledig med familjen! Sista jobbdagen på veckan och det känns så bra!

Fredag är som bekant även vägningsdag och så här ser veckans resultat ut:
Vikt idag: 83,9kg
Vikt minskning denna vecka: -1,8kg
Vikt minskning totalt: -3kg

Det bara sa hopp denna vecka med vikten och det är bra även om jag tycker att det är lite mycket, kanske tyder på att jag skulle behöva äta lite mer iaf.. Jag stod ju nästan still förra veckan så det jämnar väl ut sig också.

Ikväll kommer en gammal gymnasie kompis över på middagen sin sambo. Det ska bli jätte kul för jag har inte umgåtts med henne på många år även fast vi haft lite strö kontakt genom åren. Nu helt plötsligt ska hon börja jobba på mitt jobb! Haha vilket sammanträffande! Kul ska det bli!




Kommentera

Publiceras ej