Idag igen är det fredag. Älskar fredagar för då ska vi äntligen få vara lediga tillsammans under helgen. Jag kommer snart börja jobba helg så snart så kommer det bara vara riktig fredag varannan helg. Det gäller att ta tillvara på de fredagar man har! :)

Denna vecka har det inte hänt något med vikten. Jag har lovat mig själv att inte plocka fram måttbandet i tid och otid dessutom så inget kommer bli mätt idag. Varannan vecka kanske, eller bara en gång i månaden? Jag har inte bestämt mig än.

Vikten låg på 74,6kg och det betyder en total viktnedgång på -19,4kg. Egentligen precis som i förra veckan.
Jag är glad att jag står still med tanke på all den mat och fika som jag åt förra helgen. Även denna helg består av kalas två dagar så vi får se hur bra det kommer gå. Jag funderar på att hoppa över fikat helt.
Det jag däremot tänker göra är att gå ut och dricka drinkar med en vän ikväll. Det ska bli super trevligt och precis vad jag behöver!


Börjar dagen med mys med tjejerna. <3


4 kommentarer

Esmeralda

31 Jan 2014 12:32

sv: jag förstår inte heller varför man vill ha en laxerade effekt men antagligen så är det det detta tee ska gå ut på. Jag använder bara ricin olja för att få längre hår och de har hjälpt haha :P

Jag hoppas verkligen det, annars ska jag äta massa järntabletter för att få upp värderna så att jag får bli det. Jag har järntabletter hemma som jag måste ta och som du säger så blir verkligen hård i magen av dem..

Emma

31 Jan 2014 12:44

Ett positivt inlägg. Skönt att känna att vikten faktiskt kan stå still även om man ätit lite onyttigheter :) Du kämpar på så himla bra måste jag säga. Det är alltid inspirerande att läsa!

Sv. Älskar kyckling :) Speciellt när man lyckas få den sådär saftig, vilket jag lyckades med igår :)

Resultat är ju en del av träningen som gör den rolig :) Men bara för att man inte får resultat varje gång så får man liksom stanna upp och fundera ibland. Var är jag nu, var var jag för en månad sen, ett år sen.. Och så ser man att man alltid gjort framgångar. Om det inte gäller styrka, så är det oftast på insidan. Träningen är guld värd.

madde

31 Jan 2014 13:19

Skönt står stilla när man vet man varit lite onyttig.
Fick sluta med morfin tabletterna för va dom jag inte tålde :/ Ja så länge jag har ont. Får inte lufta armarna över huvudet på 2-3 veckor. Just nu kan jag inte gör så mycket alls med dom utan att få ont i bröstet.

Jaha ok :)

Hanna

01 Feb 2014 17:17

Ja och jag har inte alls tid att bli sjuk just nu :( så kämpar för att inte bli sjuk!

Kommentera

Publiceras ej