Ja, maten blev totalt bara lagom bra. Gjorde bra val på lunchen som hamnade på 



Jag valde chicken bits och en Ramlösa. Lagom mätt och inte alls så farligt kalorimässigt.
Sen efter det var det kalas och nej där gick det inte alls bra.. 

Middagen blev inte heller bra alls, alldeles för mycket mat.

Jag har hamnat i gamla hjulspår och måste verkligen ta mig tillbaka och se till att de vanor jag byggt upp kommer tillbaka.

Oavsett vad jag ätit idag så har jag iaf tränat idag!! Körde ett benpass och jag körde stenhårt och svetten rann. Tempo, pepp och mycket energi! Fantastiskt kul och skönt efteråt!
Förstår inte varför jag haft ett uppehåll när man mår så bra av det!? Galet! Jag ska se till att jag har tiden att träna nu och skippa ursäkter. Det ger enormt mycket efteråt. Det är psykiskt en enormt skön känsla av att orka mer, ta ut sig och slippa tänka ett tag. 

Så jag känner att målet för dagen har gått halvvägs. 



1 kommentarer

Julia T

16 Mar 2014 22:59

Ibland kommer man inte hela vägen :) men du är på god väg! kram

Kommentera

Publiceras ej