Igår kväll så var det invigning av 4:e våningen på mitt nya jobb. Den nya tjänst jag har fått är jag inte ensam om utan vi är ett helt gäng av nya medarbetare som ska sitta på rådgivningen och för att vi skulle få plats så fick man bygga till ett nytt våningsplan som fick bli fikarum och konferens rum. Efter jobbet blev det alltså tipspromenad och tilltugg. Riktigt trevligt! 

Efter själva minglet och invigningen så var det fritt att stanna kvar och fortsätta mingla. Hyresgästföreningen har som policy att aldrig bjuda på alkohol och det är helt rätt att medlemsavgifter inte ska gå till sådant! Däremot så är det fritt att ta med egen köpt och således så blev det lite vin och vi beställde hämtmat och hade riktigt trevligt :)
Det hade anordnats ett "pop quizz" och det var riktigt kul med mixad musik. 


Det här är utsikten från balkongen på 4:e våningen. Helt enkelt utsikten där jag kommer sitta och äta lunch. 

Vid tio så gav jag upp och åkte hem. Är egentligen helt slut efter första veckan. Jag har lärt mig  mycket den här tiden  och mer ska bankas in nästa vecka!




Kommentera

Publiceras ej