Äntligen på plats igen! Japp, jag har haft en vecka men snor, hosta och dåligt allmäntillstånd. Alva har varit hemma med mig och vi har kämpat båda två för att få alla att tycka synd om oss. Alva vann..

Haft en tung dag på jobbet och fick ta en huvudvärks tablett innan lunchen. Dålig start men hey jag tänkte inte ge mig utan direkt efter jobbet så stack jag till mitt nya gym. Hade bokat en genomgång av gymmet.

Det var jag och fyra andra som fick ett enkelt pass presenterat och de viktigaste, en genomgång av maskiner. Det är alltid så att det finns nya maskiner som man inte riktigt känner igen så en genomgång behövdes! Så nu har jag fått svar på vissa frågor och ska reda ut för mig själv vad jag ska köra på gymmet.

De verkar tycka om att man varje gång ska köra hela kroppen. Jag har lärt mig uppskatta att dela upp kroppen för att få ut mer av passen. Jag tänker att det kanske är bra att köra helkropps varje gång? Känns inte som att man bryter ner kroppen tillräckligt då..?

Jag vet inte, tål att tänkas på..

Jag är sjukt nöjd att jag tog mig till gymmet trotts huvudvärk. Heja mig!!



Kommentera

Publiceras ej