Det är verkligen härligt med semester. Det går att göra lite vad man vill. Det går att njuta av tillvaron och samtidigt ha tid för träning. Jag har nu gått ner 5,8kg och det känns bra. Den största skillnaden märker jag i knäna. Ja, jag började få ont. Inte så konstigt med all övervikt som de ska gå omkring och bära på! Det känns alltså bättre. Alla böj man gör på en dag, som en så enkel sak som att sätta sig ner i soffan (eller varför inte på toaletten) så gjorde det ont i knäna. Bara där så har jag gjort en vinst!

Det syns även lite på kroppen, men inte jätte. Dock så märks det på träningen att man orkar mer. Kan köra lite hårdare för varje gång. Jag blandar träning hemma och på gym. På gymmet blir det mest boxning och lite fria vikter. Adrelaniet flödar varje gång. Det är så skönt att bli sådär härligt slut. Alla skulle verkligen behöva ha en pepp-kompis med på träningen!

Ikväll blir det nog en spring tur om vädret fortsätter att vara bra!


Kommentera

Publiceras ej