Okej, man skulle kunna tro att det fanns några muskler kvar i kroppen. Ja alltså jag kan iaf stå upp fortfarande men helt ärligt så är det inte mycket kraft kvar. Haha när vi håller på att renovera här hemma så har jag verkligen märkt det. Får träningsvärk i armarna innan jag lyckas montera ner en lampa i taket.. 

Igår var det iaf dags för revansch! På med träningskläderna, inte helt peppad men hey man måste börja nånstans! Hade förberett ett pass redan i appen så det var bara att sätta igång. 
Jag har delat upp hela kroppen i två dagars träning och igår så blev det ben/ rumpa/ rygg. 
Jag har även bestämt att jag ska gå ut lugnt. Två dagar i veckan är tillräckligt för att få in en vana, sedan får vi se om det finns tid till mer! Träning föder ofta mersmak.. :)

Så hur gick det?
Jaaaa jag var helt slut efter bara en kort stund. Idag märker jag av det mycket och jag gissar att det är värre imorgon..

Ett steg i taget! Kom igen, det här kommer bli bra!

Kommentera

Publiceras ej