Nu har jag äntligen funnit motivationen att även tänka på vad jag stoppar i mig igen. Ja, det går verkligen i perioder men just nu finner jag att livs pusslet går ihop med träningen och då kommer motivationen tillbaka med resten också! Jag fick den bästa kommentaren på jobbet i veckan "Vad pigg du ser ut".. Haha men ja det sammanfattar nog det hela bra. Jag har varit så trött så trött och nu finner jag energin och mår riktigt bra! Kul att det syntes!

Självklart så har jag tränat i veckan också. I onsdags prova vi ett nytt pass, Bodypump. Det är skivstång som gäller och herrejäklar vilken genomkörare! Jag kröp ut därifrån och i fredags efter jobbet kunde jag inte stå upp. Vad gör man då? Joo tränar såklart! ;)
Ja, det blev en lugn mil på cykeln hemma och sedan strechning läääänge. Sen mådde jag bra igen!

Idag körde vi boxning på gymmet igen. Det är nästan värre när vi kör själva än ned instruktör men det roligaste är att det märks att man orkar mer! 

Heja heja mig. Är inne i en bra period just nu!!


1 kommentarer

Erika

08 Mar 2015 21:26

Å vad härligt, så skönt när energin kommer tillbaka, fortsätt framåt :)

Kommentera

Publiceras ej