Igår så hade jag redan bestämt mig att jag skulle njuta av midsommarmaten och inte jaga upp mig av det. Under dagen åt och drack jag bra, och jag fick till en härlig träning på förmiddagen.

Det blev nog ändå totalt sätt för mycket av det goda. Det fanns SÅ mycket gott!! Bland annat så gjorde svärmor iordning denna underbara midsommartårta till efterrätt.


Idag blir det att göra bättre val igen. Kan bli lite knepigt eftersom allt gott finns kvar i kylen, men tror faktiskt att det inte är lika mycket rester som vi haft tidigare år.

Jag hade en underbar dag tillsammans med familjen. Vi åkte till midsommarstången och dansa kring den och sen så skulle tjejerna prova alla lekar som en klass anordnade. Pilkastning, bollkastning, fiskedamm m.m. 

Hemma blev det lek och bus med kusinerna för tjejerna och vi vuxna prata och skratta och mådde bra. Som sagt mycket god mat också åt vi!

Helt klart en riktigt härlig midsommar!!


Kommentera

Publiceras ej