Idag fick jag äntligen till det där träningspasset! Jag skulle egentligen få till det igår. Jag hade då duschat Alva och hon skulle bara skölja av sig och sedan få på sig kalaskläderna. Vi skulle äta lite fort och medans detta hände skulle jag hinna träna. 40 minuter hade jag. Perfekt. Uppvärmningen var klar och jag hade gjort mitt första set. Yes det gick bra. Då kommer Nina. "Mamma vilka piratkläder ska jag ha..?" Jag blir helt paff "Piratkläder?" Undrar jag. "Ja, det är piratkalas!". Haha panik uppstår. Det har jag totalt missat, vilket kan uppstå när Alva vägrat släppa inbjudningskortet. Jag fick på nåder kolla tiden och datumet.

Så ingen träning igår alltså, utan istället fick jag röja runt i hela huset för att trolla fram piratkläder. Jag tyckte jag lyckades ganska bra!


Men idag efter frukost så gick jag faktiskt och la mig igen. Vakna efter en timme och kände mig mycket piggare. Då tog jag tag i träningen innan det var dags att åka till Mickan för en Herbalife träff. Hann nästan köra igenom hela passet. Jag körde super sets och det kändes SÅ bra! Härligt!


Allt man behöver är en boll och en matta samt massa energi förstås 😊


träning,

Kommentera

Publiceras ej