Idag så har vi bara hängt hemma, eller vi, jag har hängt hemma. Tjejerna drog iväg till kompisar och lekte och bada.

Jag har börjat att ta morgon promenader för att få upp mina steg per dag. Vardagsmotion är ju trots allt väldigt viktigt för att få igång kroppen. Imorse var jag också iväg och det blev väldigt tidigt för att vara mitt i semestern! Jag sov nämligen dåligt och vaknade 4 och kunde inte somna om. Jag låg och drog mig i sängen men det gick inte att sova, så jag gick iväg ut istället. Halv 8 var jag redan tillbaka och kokade ägg till frukosten. Nina var lite chockad att jag var uppe och i full fart med frukosten när hon kom upp.

Efter att tjejerna sen stack iväg till kompisar så klippte jag gräs och plockade upp de tistlar som kommit. När jag nu landat i soffan så ser jag att jag kommit över 15000 steg för idag. Det är jag mycket nöjd med!

Hoppas på att få sova bättre inatt då jag vet att det är a och o för kroppen att  bearbeta det man tränar. 


Kommentera

Publiceras ej