Jag har haft en usel vecka på många olika sätt. Maten var bra till större delen av veckan men det blev liite mycket fika under helgen. Vi raderar den helt enkelt och fortsätter istället med att se fram emot en ny härlig vecka!

Tränat på "vanligt" sätt har jag inte hunnit gjort men jag har istället målat fasaden på huset vilket har resulterat i träningsvärk i ryggen! Så det är possetivt kan man säga! Nu är det klart så nu ska vi "bara" sätta upp runt dörrar och fönster och måla lite grått. Sakta men säkert så börjar det bli klart!


Jag har i helgen tagit tillvara på att mysa med mina fina flickor som ville sova i tält både fredag och lördag natt. Se så mysigt de ligger och sover! Mina älskade små barn!!

Nu ska jag förhoppningsvis få en härlig god natts sömn! 


1 kommentarer

Emma - williams mamma

26 Aug 2014 07:26

Hej Vilken härlig blogg och fin!

Klicka gärna in hos mig
/emma

Kommentera

Publiceras ej