Äntligen fredag eller vad säger ni!?



Är på väg till jobbet och vi ska ha personal-dag på Furuvik. Det blir lite föreläsningar/ tal och mingel samt jul-lunch. Det är iaf vad jag förväntar mig men jag vet inte riktigt. Det ska bli kul att göra något annat idag!

En vecka till har nu gått och ja, resultatet är lite nedslående men vad ska man egentligen förvänta sig med ett par dåliga mat dagar och lite alkohol? Jag är nöjd ändå!

Vikt idag: 94,2kg
Viktnedgång denna vecka: +0,5kg
Total viktnedgång: -1,8kg

Jag körde mitt andra träningspass igår så jag fick alltså ihop de två träningarna som jag bestämt mig för att göra per vecka. Perfekt! 
Det är så roligt såhär i början också, det går att höja hela tiden! Trodde att musklerna kommit av sig helt men jag ligger inte långt ifrån där jag slutade. Jag har gått ut ganska mjukt med två repetitioner per övning och så kör jag samma muskelgrupp i två övningar. 

Igår körde jag plankan på tå också, klarade 15 sekunder samt 18 sekunder. Haha det är väl ändå bra för jag trodde inte när jag började för två veckor sen att jag skulle komma upp! Det är bara att kämpa vidare!!


Kommentera

Publiceras ej