Idag så skulle min man iväg. Perfekt dag att klippa gräset med andra ord.. Eller? Nej. Det spö regnar tydligen ute nu. Å well då kanske man får träna eller nått inne istället då.. :)

Jag känner mig trygg och har huvudet och tankarna med mig. Bra fokus både på mat och träning i en härlig balans. Jag är så less på att börja om. Jag måste verkligen jobba med mig själv och vad det är som gör att jag faller dit igen. När man väl är på väg är det inte särskilt svårt, ibland ja, men om man är mätt, känner sig stark och mår bra då går allt som på räls och det finns inga hinder bara lösningar.

Jag har nu igen gått ner 4,8kg. Det är så tröttsamt så inte ens jag orkar höra det. Jag tar små steg i taget, fokuserar på maten och bra rutiner. Undviker det där som får mig att vilja ha mer och njuter av det som serveras. 


Kommentera

Publiceras ej