Jag har varit borta så länge härifrån så det känns tufft att hitta tillbaka, men jag har ändå suget till det.
Det känns lite pinsamt att jag inte klarade det sist, utan att jag ska hela tiden falla tillbaka till ruta ett.

Det känns ändå bra på nått vis att jag inte blir större för varje gång utan gränsen är nådd ungefär vid samma vikt och av samma anledningar som tidigare.

Gränsen för mig blir alltid när jag har svårt att hitta kläder i en vanlig butik. Att kläderna jag har hemma sitter katastrofalt dåligt, och jag står med ett par byxor totalt. Jobbigt värre när det blir tvättdag...

Japp, så var det denna gång också. Jag har nu åter igen kämpat på några veckor med rätt kost och även träning. Det ger som vanligt resultat fort men som alltid tycker man att det tar SÅ lång tid. Japp, men så tog det tid att gå upp allt också..

Jag hoppas som alltid att detta ska bli vändningen. Nu ska jag göra bättre val i livet. Jag är fan värd det!

Kommentera

Publiceras ej