Semestern är slut och vardagen är nästan tillbaka. Jag är nöjd med semestern! Laddat batterierna för fullt och varit ute nästan hela dagarna. Guld väder och olika akiviteter. 

En helt fantastisk sommar på flera sätt!

När min man tog ledigt så blev det lite si och så med mat och träning. Jag har rört på mig varje dag absolut, men det blev bara ett litet styrke pass totalt. Pokémon go är ett sjukt bra sätt att motivera rörelse på semestern 😂

Jag har nu jobbat snart två veckor och det har varit kul att se alla härliga kollegor. Alla är inte tillbaka än men snart så. Det är lätt att komma tillbaka i gamla mönster men jag ser mig om efter att istället skapa nya.

Hemma så har vi börjat skapa nya rutiner. Min man visar också intresse för att äta bättre och träna. Vi har därför tillsammans bygga upp en plan. Det är helt underbart! Vi har redan tränat två dagar denna vecka och funderat igenom maten. Jag känner en stark tro på att detta kommer bli toppen. Så mycket lättare när man är två!


Kommentera

Publiceras ej