Idag har det varit en heldag med barnen. Vi beslöt oss för att åka och bada, och då får man inte vara en badkruka utan hopp i bara 😂.

Kände mig som en valross men det där får man lägga undan så att barnen får ha kul. Två gånger gav jag mig ut ur vattnet och då fick jag knappt komma upp för att det skulle simmas och hoppas från bryggan. Riktigt mysigt!



Väl hemma så gjorde jag iordning middag. Barnen fick korvstroganoff och jag tog lax och potatis som blev över från igår. Riktigt gott!

När Kim kom hem från jobbet så ville jag ut och gå. Nina hängde på med cykeln. Jäklar vad hon pinna på, jag kände det som att jag jagade henne! Solklart så hann hon först, hon fick till och med vända för att hon tappa bort mig. Fick upp en riktigt bra fart för att vara mig. 4,3 km blev det. Nästa gång får det bli att springa så jag hinner med 😁


Så underbart med sol, värme och ledighet! 

Ikväll så baka vi blåbärsmuffins. Jag vill vara duktig så jag tog en äggmacka och lite oliver istället, och såklart smakade en tugga av Alva. Riktigt gott men lättare att låta bli när magen är mätt.


Nu blir det fotboll, och kanske somna på soffan.



Kommentera

Publiceras ej