Dagen började med mys med flickorna i sängen, sen upp och köra en stund på motionscykeln innan frukost. Trodde inte jag skulle må bra utav det. Har tidigare mått riktigt illa när jag tränat innan frukost men det kändes fantastiskt bra istället. Helt underbart att klockan nio när det blev frukost så hade jag redan fixat dagens motion :)

Idag ska vi åka till J som har fyllt år. Blir nog en liten bit tårta där men hoppas kunna hoppa över resten. Det är svårt om det finns framför mig sådär uppdukat. Vi får se helt enkelt.

Efteråt ska vi vara barnvakt åt J och A, så det blir fullt hus ikväll och imorgon. Kul! :)

Nej nu ska jag hinna hänga tvätten innan vi åker!



2 kommentarer

Esmeralda

30 Nov 2013 12:49

sv: jaa men så blir det ju ibland men man ska försöka hålla sig mer till den vänstra sidan för det mår man bättre av :D

Esmeralda

30 Nov 2013 13:13

sv: Tack det ska jag!

Kommentera

Publiceras ej