Det har varit upp och ner med hälsan ett tag. Halsont, värk i kroppen ja jag har kännt att det inte står rätt till. Har ätit vitaminer och försökt som vanligt att variera maten jag äter. Jag känner tyvärr inte att det ger något riktigt resultat utan det förblir detsamma. Kan inte träna då jag känner av halsen ungefär varannan dag och det jag längtar efter är att få sticka ut och springa. Inte har jag köpt några nya skor heller men blir jag bara frisk får jag ta mina gamla så länge tills jag kan ta mig tid att hitta nya!

Jag är lite frustrerad minst sagt och det är jobbigt att vara trött och sliten. Om jag bara kunde träna så tror jag åtminstone att energin skulle komma tillbaka!

Jag har gått upp lite i vikt och det märks även på kroppen. Jag tänker att det är självklart eftersom jag inte har kunnat träna så har jag inte anpassat mitt mat-intag och då blir det så.. 
Så nu ska jag åter igen bli väldigt strikt med vad jag äter för att komma tillbaka.

Igår lyxade jag till det med en Mug-cake till kvällsmål. Enormt gott!





Kommentera

Publiceras ej