Jag känner det i hela kroppen att jag inte alls har vant mig att kliva upp på morgonen och väcka barnen. Det blir som en cirkus här hemma med trötta barn och mamma som helst vill krypa ner i sängen igen, eller iaf i soffan.

Nåja, den värsta pucken går över efter ett tag men just nu känner jag att gu vad skönt att det är fredag!!

Fredag = vägdag också så här är veckans resultat;
Dagens vikt: 85,7kg
Vikt minskning denna vecka: -0,2kg
Viktminskning totalt: -1,2kg

Inte så mycket men ändå ett minus. Denna helg så ska det inte bli lika stora snedsteg som det vart förra helgen som jag överlag ändå var nöjd med. 

Jag tycker absolut att det har fortsatt bra och jag gör absolut rätt val med maten. Så skönt!


1 kommentarer

jessica

09 Aug 2014 22:43

Heja Karin! Bra kämpat :) Själv orkar jag knappt ställa mig på vågen längre, blir bara deprimerad...

Kommentera

Publiceras ej