God morgon du underbara fredag!!

Idag så ska vi tänka lite extra på våra nära och kära så här på alla hjärtans dag <3
Kommer ni fira något?
Här blir det en myskväll med familjen, precis som vi brukar göra varje fredag. Vi får se om det blir något extra..

Idag är det fredag och nu var det även längesen jag mätte mig så idag var det dags!
Midja: 77cm = -0,5cm
H lår: 61cm = +1cm (svårt att mäta, blev nog fel sist!)
Stuss: 101 = -1cm

Jag är nöjd med resultatet, förväntade mig inte att det skulle vara någon jätte förändring!

Jag ställde mig även på vågen imorse och den berättade att jag ligger på 74kg. Jag har nu sedan i somras gått ner -20kg! Fantastiskt!!
Jag har stått still ett par veckor nu och det är skönt att se att jag kan stå still även om det blir fel ibland (främst helger!). Jag kämpar på för att hamna där jag kommer trivas i längden vilket främst är baserat på en storlek.

Ha nu en underbar fredag!!! :)



3 kommentarer

Julia

14 Feb 2014 09:46

Så bra jobbat Karin! Grattis! :)

Ronja

14 Feb 2014 19:31

De är ju helt galet! Bra jobbat verkligen! :)

Emelie

15 Feb 2014 16:42

Grymt bra jobbat! Duktig du är! Fortsätt kämpa! :)

Sv:Dem passar mina fötterna väldigt bra och är stabila vilket jag behöver eftersom jag ofta stukar mina fotleder. Men har ett par Nike när jag springer inomhus men tycker Asics slår dem med hästlängder :) Dessutom är Ascis väldigt snygga tycker jag!

Kommentera

Publiceras ej