Frukosten kunde jag äta sittandes idag då det inte var jag som skulle skjutsa tjejerna till förskolan. Mycket bättre start på dagen!


Det här blev lunchen på jobbet. Ja, fast utan potatis och med keso. Det är köttfärslimpa, brunsås och wokgrönsaker.

Som vanligt (är det redan vardag att gå till nya jobbet?) så blev det hårdmacka med ost till fika på förmiddagen och eftermiddagen. Precis innan hemgång blev det även en liten banan då jag skulle iväg och fixa passet.


Idag fick middagen bli en nödlösning på polisstationen. Jag har alltid med en i väskan ifall att och med den kön som var så fick jag vänta länge. Baren är fantastisk god måste jag säga, mycket godare än chokladen!


Efter ett snabbt träningspass så blev det ett kvällsmål med kesomacka med kalkon, ett ägg och sedan skulle jag lyxa med kvarg, kiwi och mörkchoklad. Det låter ju gott (tycker jag!) men blev en galen kombination. Kvarg och kiwi är inte gott tillsammans!



1 kommentarer

Madde

27 Feb 2014 07:03

Åk köttfärslimpa vad gott. Det har jag ätit sen jag tog studenten, men så gott. Undra om man kan få sambon sin att göra de ;)

Ja men exakt kändes som jag behövde något nytt, alltid kul det speciellt när de går så här mot våren. Spännande se va du gör.

Ja men då har vi båda en stor utmaning där :P

Kommentera

Publiceras ej