Nu har det gått en hel vecka sedan jag tränade vilket inte alls känns bra. Har känt av halsen och trodde jag skulle bli sjuk så det var därför men jag känner inte av halsen längre och jag har inte blivit sjuk så nu är det slut på slöeriet! ;)

I helgen har hela familjen bara varit hemma och vi har njutit till tusen av solen som visat sig hela helgen. Jag visade bilder på fågelholken och igår när vi kom ut så fick vi se att det var en liten fågel där inne som kikade runt!


Tjejerna blev överlyckliga! Så vi får se om huset dög och det kanske blir små fågelkvitter därifrån :)

Det har hänt så mycket på sistone att jag har varit enormt stressad över nästan allt. Jag försöker lugna ner mig just nu och kämpar att bara koppla av men det är svårt. I helgen har jag nästan blivit deprimerad och ville gräva ner mig i soffan under en filt..
Jag är nog lite tvärt om för ofta så blir jag deppig just på våren när solen kommer tillbaka. Det är riktigt märkligt, vet inte vad det beror på. Jag har låtit mig själv bara slappa men jag känner att jag behöver en struktur iaf för det blir alltid för mycket gott om man säger så.

Så denna vecka så ska jag hitta tillbaka till träningen och sedan få en bättre struktur på maten igen!


2 kommentarer

Julia

10 Mar 2014 10:45

Du gör rätt i att vila när du inte mår helt bra :) krya på dig fort!

Eleonor

11 Mar 2014 16:14

Man behöver ha lite tid att tänka också, men vad har du varit deprimerad över? jag tycker att motion och träning är bra terapi, i alla fall promenader :) Det kan kännas svårt att ta sig iväg till gymmet eller vad det nu är man gör, men efteråt känns det ALLTID bra.

Kommentera

Publiceras ej