Tiden går så fort och bara springer iväg. Idag har jag huvudvärk igen och igår fick jag ont i halsen och jag hoppas på att jag slipper bli sjuk. Lilla Alva har fått ögoninflammation och är tok snorig, så imorgon får hon vara hemma för att krya på sig. 

Flickorna (och jag och Kim) målade muggar igår så Kim gjorde i ordning lite fika till hela familjen för att inviga dem.


Det är verkligen så roligt att göra sånt! :)

Jag har kommit igång med pluggandet igen ordentligt men det betyder tyvärr att jag inte får in träningen i livet. Just nu när det är lite upp och ner med måendet så är det väl lika bra men jag hade nog haft lite mer energi om jag även tränat. 


1 kommentarer

Erika

26 Mar 2014 10:08

Kämpa på, ibland går det upp och ibland ner, ibland vill man att dagen ska ha fler timmar, men våren brukar vara en tid där timmarna känns extra få. Hoppas du klarade dig från förkylningar och att det rullar på på nya jobbet :)

Kommentera

Publiceras ej