Igår så bokade jag och min träningskompis in oss på två pass vi vill köra denna vecka. Har bestämt mig för att köpa kort på gymmet och vi är sjukt taggade! 

Helt ärligt så går det bra i övrigt med allt utom fikat. Dottern fyllde 6 år igår och familjen kommer i perioder så det är fika flera dagar denna vecka. Maten är bra och fungerar super men ja, som sagt fika slinker ner det med. Okej, jag är OK med det för oavsett så ska träningen skötas!

Det har varit meckigt att få ihop det denna vecka så imorgon blir det träning innan jobbet. Jag jobbar kväll så det blir ett ganska kort pass. Sedan blir det lördag förmiddag igen. Det blir toppen!

Blir sjukt taggad av att titta på Biggest losers på tv också. De svettas och kämpar som bara den! Vill också köra järnet då!

Nu sova så man orkar köra hårt imorgon! Det är fokus armar/ axlar imorgon samt mage.


Kommentera

Publiceras ej