Ja, nu tror ni säkert att jag legat på latsidan för att jag inte uppdaterat här men där har ni fel! Jag har kört ca två ggr i veckan i några veckor nu och har hittat den roligaste träningsformen, nämligen Fight. Det är boxning med handskar mot mitsar samt sparkar mot mitsar. Det är så sjukt jobbigt för kroppen och det värker i varje millimeter av kroppen men det är så sjukt kul! Snacka om bra sätt att avreagera sig på ;)

Igår körde vi (jag och min gym-kompis) ett eget pass då vårt var inställt på lördagen. Det är faktiskt riktigt bra att man får låna sakerna så länge hallen är tom. En timme hård träning och det känns idag som vanligt.

Idag jobbar jag kväll och jag kände mig taggad för träning igår så jag bestämde mig för att ställa klockan lite tidigare idag. Rev av ett ganska lugnt cyklingspass innan frukosten och det känns bra. Är det att det känns som vår i luften som gör det? Jag vet inte men det känns bra!



1 kommentarer

Erika

02 Mar 2015 21:59

Å vad roligt att läsa! Härligt att du hittat en träningsform som passar dig! :D

Kommentera

Publiceras ej