Igår så var det fystest på det fitcamp jag varit med i. Det är Herbalife som står för det och jag blev inbjuden av min kompis Mickan för flera veckor sedan. Hon tyckte jag skulle prova på, och det gjorde jag. Jag måste säga att jag var väldigt fundersam, att byta ut mat mot shakes har jag provat tidigare med dåligt resultat. Jag kände dock att det skulle va skönt att ha ett bra alternativ när livet blir krångligt, helt enkelt ha möjlighet att ta den lätta vägen ut. Sagt och gjort, jag åkte på ett info möte.

Det var ungefär som väntat, ett halleluja möte. Jag tyckte ändå det lät ganska vettigt, så jag provade på ett tre dagars paket. Jag var förvånad att det smakade SÅ gott, jag tycker vanligtvis att shake smakar ungefär papper, men detta var skillnad. Så efter tre dagar så beställde jag ett "frukost paket". 

Fitcampen gick ut på att få en motivation till träningen bland annat. Första passet var fystest, tre övningar där man skulle ta ut sig till max för att se vad man klarade. Det gick pinsamt dåligt, men hey det var ju bara starten!

Nu fyra veckor senare så hade jag fått resultat på samtliga övningar. +17 sqats, +4 armhävningar samt + 3 längder i idioten. SÅ jäkla kul! Dessutom så hade jag gått ner en enhet i bukfett, -4,9kg och ner i fett % på hela kroppen. Fyra veckors resultat, wow! Det är ändå inte det bästa resultatet för enligt min mening är ju fortfarande det som känns och syns det som räknas, men jag lyckades även gå ner en storlek på byxor så nu får jag äntligen på mig byxorna jag köpte för ett halvår sedan! Tjoho!!


Och för övrigt så sitter de också bra i midjan, jag behöver inte trycka på mig dem.

Så jag kommer fortsätta med produkterna. Jag tar de främst istället för frukost, och nån gång ibland istället för lunch/middag när livet blir krångligt. Super nöjd!


Herbalife, fitcamp, gå ner, vikt,

Kommentera

Publiceras ej